Bloggar imellan

Efter helgens tuffa förlust var det igår träning, en träning jag inte deltog på. Bommar även dagens träning pga att jag inte har transport till träningen.

Så istället för att träna sitter jag och läser Tony Anderssons (Tränare i Sandviken) blogg. En mycket mer väluppdaterad blogg än denna och han skriver mestadels om fotboll. Och som på denna ger även han reflektioner på sin blogg om deras föregående match. Detta kan ni läsa genom att klicka HÄR ! Han verkar vara en man som brinner för det han sysslar med, men om ni läser det jag nyss länkade till så tycker han att vi är ett filmande lag. Att vi låg ner mest hela tiden under matchen osv, jag kan iofs sträcka mig till att vi fick billiga frisparkar i andra. Men om det var filmningar vet jag inte, det är väl vi kassa på ? :)

En match spelades i serien igår, Köping FF - Skiljebo SK..... 0-5. Om det var en dålig start för oss via 2-1 förlust mot Sandviken var detta en tyngre käftsmäll för Köping. Och även idag spelas en match, IFK Sundsvall - Hudiksvall på den finfina planen där vi tränade uppe i Sundsvall. Vinst för IFK och serien är återigen hyperjämn!

/ #16

Kommentarer
Postat av: Andersson Sandvikens IF

Vi kan vara överrens om att ni fick många frisparkar och då och då föll lite enkelt , dock inte vid alla tillfällen då vi mer än en gång gick in tufft.

Lycka till i fortsättningen Strömsberg.

Ps, ni får väll ändå mer beröm än kritik av mig ...

2010-07-27 @ 22:49:45
Postat av: Berit

Varför var du knäpptyst när eran nr 10 rullade sjuttio varv efter att ha sprungit in i "stora starka" källen? Va de inge roligt att skrika filmning då? Löjligt att ens ta upp det men ändå...

2010-07-28 @ 21:53:16
Postat av: Uppsalabo

Inte funderat på att ta upptåget :) Eller skulle du bara ge mig lite dåligt samvete för jag stal Mattsson :)

2010-07-29 @ 11:27:14
Postat av: Linda

Kan de inte skriva något mera om han nya killen Erik ?

2010-07-29 @ 17:23:54
Postat av: Maria Arnehed

Tycker om det du skrivit! Roligt att se en del fina grejer och inte bara det generella sakerna som man kan se om varenda dag. ;)

2010-12-02 @ 14:44:51
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0